דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול מאורגן אל קנדה - כשטבע פראי וחיים אורבניים חוברים יחדיו 

מאת    [ 09/09/2014 ]

מילים במאמר: 630   [ נצפה 2088 פעמים ]

קנדה היא המדינה השנייה הגדולה בעולם וניחנת באיכות חיים גבוהה ביותר. ואיך לא? שקיעות מדהימות, הרים מושלגים, יערות ואגמים פרושים לכל אורכה. אולם רובה לא מאוכלסת ועיקר האוכלוסייה מתרכז ברצועה קטנה בדרום אך עובדה זו היא יתרון למטייל בטיול מאורגן, מכיוון שכך, אפשר לראות, את כמה מאתריה המרשימים ביותר, בביקור אחד.

מה שמעניין בקנדה, מלבד הנופים, היא הדרך שבה המון תרבויות שונות ומגוונות חיות ביחד, תחת חוקה אחת, שמאחדת אותם, על אף ההבדלים התרבותיים. כשמבקרים בה, הסובלנות הזו ניכרת.

קנדה היא ללא ספק מקום שכדאי לנסוע אליו וכדי שהגודל שלה לא ירתיע את המטיילים ויגרום להם לחשוב פעמיים, חברת הנסיעות מציעה להצטרף לטיול מאורגן.

בטיול מאורגן לקנדה נבקר בערים מרכזיות אבל יחד עם זאת גם ניסע לראות את הטבע במלוא תפארתו.

נתחיל בטורונטו. בטורונטו נבקר בבניין סי. אן הנישא לגובה של 550 מטר, בבית העירייה, ובפרלמנט של מחוז אונטריו. כמו כן נסע אל נהר הסנט לורנס, אל שמורת 1000 האיים, שם נשוט בנהר ונחזה באיים הפזורים בו.

מטורונטו נצא לטיול אל עבר מפלי הניאגרה. נצפה ברעם המים הגדול ולאחר מכן ניסע אל העיירה ניאגרה און דה לייק, עיירה ציורית מהיפות בקנדה, המושכת אליה מבקרים רבים.

אחרי שנמצא את טורונטו נמשיך לעיר בירתה של קנדה, אוטווה. באוטווה נבקר באתר מורשת עולמית, תעלת רידו, תעלת שיט שמחברת בין ימת אונטריו לבין אוטווה. כמו כן נבקר בפארקים, בבית הפרלמנט ובמרכז האומניות הלאומי.

מאתר מורשת עולמית אחד נמשיך לאתר מורשת עולמית אחר, העיר העתיקה בקוויבק סיטי. קוויבק סיטי שוכנת על נהר הסנט לורנס והיא אחת הערים העתיקות ביותר בצפון אמריקה. העיר מוקפת חומה והאתרים המעניינים בה הינם בית הפרלמנט, טירת פרונטאק, הכיכר המלכותית ובניין העירייה.

מקוויבק סיטי נמשיך למונטריאול, העיר השנייה בגודלה בקנדה הממוקמת על אי ובנויה סביב הר ומשם שמה, מונטריאול.

מונטריאול היא עיר מאוד מאוכלסת והרוב המוחץ של תושביה דובר צרפתית. במונטריאול נבקר בעיר העתיקה, בדאון טאון שמהווה את המרכז העסקי של העיר ומתחתיו, עיר תחתית, שמשמשת כמרכז קניות. עוד נבקר באצטדיון האולימפי ונאפיל אל ראשו של המגדל האולמפי, שהוא נקודת התצפית הגבוהה ביותר בעולם.

 לאחר הביקור במונטריאול נמשיך לקלגרי ולהרי הרוקי. קלגרי היא עיר המפורסמת בתעשיית הנפט שלה ועוד היא מפורסמת בפסטיבל הרודאו שעורכת פעם בשנה. הפסטיבל פתוח לקהל הרחב ומלבד תחרויות רודאו יש בו תהלוכות, מופעים ומתקני שעשועים לילדים.

קלגרי ממוקמת כמה עשרות מטרים מזרחית להרי הרוקי, רצועת הרים ארוכה הנמצאת בתחומיהן של קנדה וארצות הברית.

הרי הרוקי הם מוקד תיירותי למבקרים מכל העולם, ובמזג האוויר המתאים ניתן ליהנות שם מפעילויות שונות כמו למשל, סקי בחורף וקמפינג בקיץ. בהרי הרוקי ישנן מספר שמורות טבע כאשר הגדולה מכולן היא הפארק הלאומי ג'ספר. בפארק ישנם כמה אתרים היסטוריים חשובים כמו מרכז מידע ישן, מעבר ילוהד ( ראש צהוב), ששימש את המתיישבים המקומיים בתקופה הפרהיסטורית ותחנת אספקה לסוחרים, שנקראת בית ג'ספר.

מהפארק הגדול מכולם נעבור לפארק הוותיק והפופולרי מכולם, הפארק הלאומי באנף. בפארק זה ישנם שדות קרח המתחילים בבנאף וגובלים עם ג'ספר, בצפון. בפארק ישנם מעיינות חמים, מפלים שונים והמון קרחונים.

מהרי הרוקי נמשיך לונקובר, עיר משגשגת ותוססת. בעיר ונקובר נבקר בפארק סטנלי, אחד מהפארקים העירוניים הגדולים בעולם, באי גרנוויל, אזור קניות מפורסם, תוסס וססגוני.  כמו כן נבקר באקווריום של ונקובר, שנחשב לאטרקציה מעניינת. באקווריום גרים בערך כ 8000 זנים של בעלי חיים שונים כמו ליוותנים, צלופחים, תמנוני ענק ואפילו כרישים.

מהעיר ונקובר נשוט אל האי ונקובר ולויקטוריה, בירת מחוז קולומביה הבריטית, עיר עם מורשת קולוניאלית קסומה.

בויקטוריה נבקר במלון אמפרס ונשוט על סיפון הזודיאק אל עבר גני בוטשארד, גנים בוטניים מדהימים ביופיים, בהם גדלים המון סוגים של פרחים מכל רחבי העולם.

כדי לטעום קצת מקנדה הפראית, נצא מויקטוריה אל עבר טופינו הנמצאת בפארק הלאומי פסיפיק רים, הדרך אפופה ביערות גשם מסתוריים ופארקים עם נוף בראשיתי. בטופינו נצא אל שיט כשהמטרה היא, חיפוש לוויתנים.

קנדה משלבת לא רק תרבויות אתניות שונות אלא גם נוף אורבני של ערים מפותחות לצד טבע מדהים ונופים עוצרי נשימה. רבים מאתריה הם אתרי מורשת עולמים מה שהופך אותה למיוחדת ואת הביקור בה, למרתק.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב